跳至

首頁

尾頁

別墅

積分: 967

41#
發表於 07-9-4 18:16 |只看該作者
AlphaMaMa , yoyobb,

今日上課大致同 AlphaMaMa 說的一樣,只是沒有 outdoor 活動可能今天下雨吧! 我都有在白鞋上畫圖案是一個大萍果,Betsy 很快就可在鞋海中揾到出來,都沒有白費我一番心機 ...另外今天與我同校車的一位家長,向安排上車的老師嘈交,說她們連續兩天都沒有安排她女女上車,事後聽校車師機講要教孩子認校車編號,因為曾經試過上錯的事 ,所以大家小心d。

我都正在想選擇那間小學,我可能選 BHS / KJS,請比些意見。

AlphaMaMa,

我打過電話問HKAA,她們說不再買這款 seat belt,但是否真的不買呢?

[ 本文章最後由 dorothymui 於 07-9-4 18:19 編輯 ]

子爵府

積分: 10537

42#
發表於 07-9-5 10:47 |只看該作者
我都係Destiny對白飯魚.. 一隻畫左whale+寫名, 另一隻畫左好多心心+草地

Dorothymui:
整個ESF.. 我最唔滿意只係跟校巴個老師 第一日我個女番學, 個位老師係classroom外叫"bus No.4", 然後teaching assistant叫Destiny跟住落去...
點知個條老師一支箭咁行, 完全無理過後面跟行既學生, 落到去又唔見左人?? 下面等上校巴環境好混亂, 都唔知佢行左去邊?? 我更係黑面啦, 即時搵到個老師同佢講.. Destiny岩岩番學, 佢唔知係邊度等校巴, 叫佢take care佢..
我心唸: 有無攪錯呀?? 小朋友落樓梯又唔睇住, 自己一支箭行左去, 落到去又鬼咁混亂, 仲要第一日番學, 唔係咁做野化?? 好彩我就話係度je, 真係嬲到我呀 所以佢地都抵鬧架

AlphaMaMa:

我絕對有意入ESF小學呀, 都係因為咁, 我有99.9999999%讀左佢間kinder, 妳知佢小學激難入架嘛
佢地小學好似係計住既catchment zone, 所以我應該係BHS or KJS, 不過呢兩間正直都係我心儀小學, 因為中文多少少
我識有位ESF K2媽咪講, 今年ESFTY kinder整體有92%學生升上小學, 而K1佢個囝同班, 都有幾位學生走左, 無升K2; 因為學校話佢地小朋友唔係好得, maybe好難升上小學, 所以升小學都有一定壓力
同埋.. 連Discovery Bay呢間新校都已經爆左人呀, 幾hot呀

[ 本文章最後由 yoyobb 於 07-9-5 11:06 編輯 ]

別墅

43#
發表於 07-9-5 12:11 |只看該作者
唔係化 ...嘜..會叫人退學,死啦我好驚,你知唔知因嘜嘢原因

子爵府

44#
發表於 07-9-5 12:32 |只看該作者
dorothymui:

學校無叫佢退學, 只係建議家長... 星期六比小朋友番多日, 又或者repeat一年:-| :-| 不過個D家長話小朋友既然讀得唔開心同唔習慣esf教學模式, 所以逼佢繼續升讀ESF都無意思, 所以咪自己走囉

不過我識個位家長話... ESF幼稚園生用group interview形式面試小學已經著數好多, 學校都有training佢地interview喎, 只要小朋友有講野唔怕羞肯合作都ok~ 同埋個8%係好有問題先入唔番, 所以又唔需要太大壓力, 不過好明白少少更有

別墅

45#
發表於 07-9-5 15:19 |只看該作者
咁...你覺得現時須唔須要,報讀定esf 的英語課程先呢?定再看日後老師的評估再算...

子爵府

46#
發表於 07-9-6 09:39 |只看該作者
我打算以靜制動.. 敵不動我不動

或者Besty & Destiny明天會更好呢.. 比D時間佢地啦, 仲有成年時間日日困係ESF, 而家都係岩岩開學兩日je

妳唸下無端端由未學講野, 突然變到咀je je都唔水成年呀

複式洋房

積分: 435

47#
發表於 07-9-6 12:01 |只看該作者
Dear Both,

As I only work in Tuesday & Thursday and I have a meeting this morning (just back to office), I will share some of Alpha's photos with you later.

Regarding the primary school, the STJ has very good comments in recent years (when I chatted with some mothers yesterday, their preferences are STJ).

dorophymui,

For the seat belt, I just called Ms Au of HKAA and asking her to give me a quotation for ordering 2 seat belts ( as the kindergarten still not yet cfm the order) and she will give me the quotation within today as Alpha may need to go school by himself starting next week. Just want to know are you still interested?

複式洋房

48#
發表於 07-9-6 16:28 |只看該作者
yoyobb,

Could you teach me how to upload photos? Thanks!

別墅

49#
發表於 07-9-10 16:54 |只看該作者
Betsy 明天開始返學返正常日子, Annette 話佢表現都好好除了穿褲要人幫,其它都沒有問題,所以唔再須要我倍佢返學,我想我都係時候要放手等佢自己行,你哋又點呀....

另外聽其她家長說 BHS 很難考入,唔知你哋有冇路邊社消息......

複式洋房

50#
發表於 07-9-10 17:22 |只看該作者
Dorothymui,

Starting from tomorrow, Alpha will also go to school daily but I will still go with him for this week as the school bus allow me to do so. During this week, I will tell him he need to go to school himslef and just like others ( Hope he will be okay for the one hour bus journay without mummy).

Will you go with Betsy tomorrow or you just let her go by herself?

My husband perfers SJC as his friend's daughter studying the SJC highly recommended but we still have time to do more homeworks!

別墅

51#
發表於 07-9-10 17:52 |只看該作者
AlphaMaMa,

其實今日回程我己沒有跟車,我想明天都不會跟,因她看見我就很痴身,而且我已經知會跟車姐姐請她多多關照 今日回程我看到姐姐同她一起坐,我想應該沒有問題。

[ 本文章最後由 dorothymui 於 07-9-10 19:07 編輯 ]

別墅

52#
發表於 07-9-11 11:43 |只看該作者
AlphaMaMa, yoyobb ,

我有些關予小學選校地區問題,屯門是選 BHS / SJS,因我看唔明 ESF 網上寫的分區,應該是那間呢

子爵府

53#
發表於 07-9-11 15:36 |只看該作者
STJ Zone:
Sha Tin, all of the New Territories north of the Lung Cheung, Caldecott and Tai Po Roads, the Ma On Shan side of Tolo Inlet and Three Fathoms Cove and the area up to Symphony Bay. Tsing Yi Island.

BHS Zone:
The west side of Nathan Road from Tsim Sha Tsui to Boundary Street excluding areas south-west of Cherry Street and Ferry Street , the area north of Boundary Street, including Kowloon Tong and Caldecott Road. Extending westward along the Lung Cheung Highway including Tsuen Wan and Tuen Mun.

dorothymui:
佢地個D汕尾以南, 東南以北.... 好難攪喎
另外, 其實唔止BHS, 係ESF小學都好難入呀~ 連新開既Discovery Bay School都已經full左啦, english speaking foreigner都要waiting呀而家, 莫講可以入讀local school既children呀

AlphaMaMa:
咁遲先睇到妳問我既post添, sor-li 遲左呀
另外, 認得妳個囝啦, 好smart呀 得閒等我都upload下Destiny張相出黎先:lol: :lol:

男爵府

積分: 6179

54#
發表於 07-9-12 09:18 |只看該作者
搭訕.....

Destiny媽
勁呀, 0410入面0既ESF TOPIC居然都有幾頁紙
另, 我一開出黎睇, 見到你個POST一大堆英文, 以為你轉性打英文喎

原文章由 yoyobb 於 07-9-11 15:36 發表
STJ Zone:
Sha Tin, all of the New Territories north of the Lung Cheung, Caldecott and Tai Po Roads, the Ma On Shan side of Tolo Inlet and Three Fathoms Cove and the area up to Symphony Bay. Tsing Yi ...

子爵府

55#
發表於 07-9-12 09:48 |只看該作者

維比:

咩意思呀下??

喂.. 係喎.. 我覺得真係威喎.. 係0410 ESF都有三版post, 真係唔講得笑 好彩有兩位親密戰友陪我talking je

別墅

56#
發表於 07-9-12 11:23 |只看該作者
yoyobb,

嘩! 嘩! 嘩! 好鬼靚喎....係唔係你畫架

複式洋房

57#
發表於 07-9-12 11:33 |只看該作者
yoyobb,

I know how to post "大頭相" but don't know to post photos under the text, would you please teach me how to do that. Thanks !

Today, I still go to school with Alpha but I have to work afterwards, when I said goodbye to Alpha, he started to cry and reqesting me not to go, this is the first time he cried in school. The class teacher asked to leave and she will handle it, I think mybe I dressed different today and he know I will not pick him up after school (as during my working day, I may not see him as he goes to sleep at 7:30pm).

I just wonder should I let Alpha go to school by himself starting from tomorrow as I really enjoy going to school with him during my rest day.

子爵府

58#
發表於 07-9-12 13:04 |只看該作者
AlphaMaMa:

好明白妳感受呀:cry: :cry: 想當時Destiny番nursery, 初初送佢番學時, 佢又係喊住口叫我唔好走, 我個心都up晒, 出到學校門口自己都喊埋:-(

而家正直適應期, 好支持妳比Alpha自己番學呀 時甜時苦既滋味對Alpha黎講真係好陰公 等佢真正習慣學校生活, 妳先時送時唔送啦, 好快就會過:) 妳點都好過我呀.. Destiny番pm class, 我連番放學都送唔到:cry: :cry:

另外, 嘩~ Alpha 7:30瞓覺?? 咁佢幾點起身呀??

另, 關於係大頭相上寫字, 我係用PHOTOIMPACT寫架, 應該小畫家都可以

子爵府

59#
發表於 07-9-12 13:05 |只看該作者
係呀 咪笑人啦

原文章由 dorothymui 於 07-9-12 11:23 發表
yoyobb,

嘩! 嘩! 嘩! 好鬼靚喎....係唔係你畫架

別墅

60#
發表於 07-9-12 13:55 |只看該作者
Betsy 今日病左無返學,有微燒及咳,看了醫生應該好快好番,唉....只不過返左幾日學就病,請問有無良方可以提供吓....

昨天第一次自己返學,上校車時都好地地,但見我沒有跟上車佢就大叫媽媽...媽媽上嚟....我當時心都實晒:-( ....即刻想冲上車不過 c6拉往我,無法啦為有死死氣 走,又心掛掛好想打電話問個師機,但又唔想好似太過緊張,等放學這幾個鐘真係難過,我心急到早了15分鐘等校車到,看見她沒事重笑晒口,我先安落d....

首頁

尾頁

跳至