而佢地無請過工人
昨天阿爸都問我係唔係要求太高
覺得好委屈,因為佢係完全唔了解的情況下咁話我
朋友講得啱,受工人氣要同有請工人的朋友講,佢地至會明。

別墅

積分: 926

42#
發表於 08-5-19 11:22 |只看該作者
我工人請了5yr,工人好好,只是早上遲醒11am,但只要做好每天的任務,我接受,和平就得.

公爵府

積分: 26547

43#
發表於 08-5-19 12:00 |只看該作者
原文章由 es0099 於 08-5-19 11:22 發表

I only can say you are lucky! Hope next time when you
hire another maid, you are as lucky as this time!

I think most mom hire maid is not for 勞氣, but what
those maids have done are totally non-sense!

公爵府

積分: 26547

44#
發表於 08-5-19 12:02 |只看該作者

忘了稱讚你是世上最好的employer,任何工人都會同你合作愉快,
so next time 你求其揀個工人都 no problem, right?

[ 本文章最後由 littlemelody 於 08-5-19 12:14 編輯 ]

象牙宮

積分: 219038

2024年龍年勳章

45#
發表於 08-5-19 12:18 |只看該作者
es0099,

i agree 50% of your first post. it's ture some mami are too tough to their helpers. but in many cases, the helper blackmail employers, put black magic, send court letters to employers base on fulse stories....i really feel sorry for those unlucky mami, they did nothing wrong.

however, after read your this post, "you can accept your helper to wake up at 11:00am". i guess you have another standard which is complete different with others.

can you understand that many working moms with kids, the helpers have to wake up early to prepare breakfast? send kids to schools?......if the helper wake up at 11:00am, who will do the work?

so, let's stop our arguement here, every family has different standards. most mami understand if the helpers are treated unfair, they will eat the fruit finally.

伯爵府

積分: 17220

46#
發表於 08-5-19 12:46 |只看該作者
樓主, 很開心你請到一個好工人and 你亦係一個 good employer.

but 當你遇到我個工人時, 可能你都會好似我咁嬲, 用一d唔suitable ge 說話去話佢. lee d 只會係bk 同其他mami 呻吓, 我絕對冇係工人面前咁樣話過佢.

我ge苦況:

1) 仔女冇lunch 食, 佢ge reason 係d 小朋友冇同佢講hungry, 所以冇cook

2)夜晚我9:30返到屋企, 佢已sleep, but 我d 小朋友係未sleep, 自己係個廳玩

3) 叫佢每日俾fruit 小朋友食, 佢就次次都話forget

大宅

積分: 2213

47#
發表於 08-5-19 12:52 |只看該作者
我個工人都係咁
攪到兩個都食唔好
要求佢每日都要各俾一隻旦佢地食﹙細b食旦黃﹚
問佢有無煮俾佢地食
佢話煮做啦
但阿女話無食過
而家每日都要check住屋企有幾多隻旦
一開聲就應講:你今日點解唔煮得比小朋友食

原文章由 ccbeauty 於 08-5-19 12:46 發表
樓主, 很開心你請到一個好工人and 你亦係一個 good employer.

but 當你遇到我個工人時, 可能你都會好似我咁嬲, 用一d唔suitable ge 說話去話佢. lee d 只會係bk 同其他mami 呻吓, 我絕對冇係工人面前咁樣話過佢.

伯爵府

積分: 17220

48#
發表於 08-5-19 13:04 |只看該作者
話咗好多次都係咁, 我試過d fruit 'ou'到發霉, 出水, e+我always 都要自己check 住d fruit ga, 佢又怪wor, 自己又唔食, 我試過洗埋俾佢都唔食ga.
原文章由 tingting媽媽 於 08-5-19 12:52 發表
我個工人都係咁
攪到兩個都食唔好
要求佢每日都要各俾一隻旦佢地食﹙細b食旦黃﹚
問佢有無煮俾佢地食
佢話煮做啦
但阿女話無食過
而家每日都要check住屋企有幾多隻旦
一開聲就應講:你今日點解唔煮得比小朋友食

子爵府

積分: 11902

49#
發表於 08-5-19 13:14 |只看該作者

我只覺得樓主你要求低,或你未有小朋友
11am先起身,重好過我份工wor

大宅

50#
發表於 08-5-19 13:15 |只看該作者
咁啱架,一家三口都試過叫工人食野,佢唔食喎
我屋企的水果都試過發到發霉
真係唔明白佢地點諗。

原文章由 ccbeauty 於 08-5-19 13:04 發表
話咗好多次都係咁, 我試過d fruit 'ou'到發霉, 出水, e+我always 都要自己check 住d fruit ga, 佢又怪wor, 自己又唔食, 我試過洗埋俾佢都唔食ga.

大宅

51#
發表於 08-5-19 13:17 |只看該作者
唔怪得d工人要揀屋企無小朋友同老人家先做啦
又真係少好多野做
唔知鐘點一日兩三個小時,做唔做得晒佢一日的工作呢

[
quote]原文章由 KATRINE 於 08-5-19 13:14 發表

我只覺得樓主你要求低,或你未有小朋友
11am先起身,重好過我份工wor [/quote]

別墅

積分: 735

52#
發表於 08-5-19 13:54 |只看該作者
原文章由 jerma 於 08-5-18 02:17 發表

are you sure she only go to the supermarket? and you know that what time she going out fm home?

我諗樓主的意思係點解個香港C奶會打個賓賓尖, 又唔見敢打其他人尖? 想表達好多香港僱主不但看不起自己個工人, 連街上的工人都看不起, 有種高高在上的感覺

我自己都親歷其境過,仲唔係一次,有次我同自己工人去超市買野,有個工人(唔知賓定印,唔識分)行慢一步排咗係我地後面,個Mum一嚟到,即刻係咁鬧係咁鬧,話個工人死"春",行得慢攪到排後咗, 我同自己個工人都O曬咀, 駛唔駛鬧呀?

別墅

53#
發表於 08-5-19 14:06 |只看該作者
我不是世上最好的employer,不過我體諒D工人離開家人子女來到.全家每天吃穿打掃洗衣服洗車工人都做完,她最初到時, 做事不好慢吞吞的,會學慢慢終於改到,bath gel我會提供給她,舊穿衣手袋給她,可能我已工人35yrs,有子女,也懂得節省水電.星期日假期有時她哭是真的miss小孩,常常為了儲錢寄錢...假日出外3hr回家, 或者去clubhouse看報紙.

別墅

54#
發表於 08-5-19 14:25 |只看該作者
單親媽媽
我諗樓主的意思係點解個香港C奶會打個賓賓尖, 又唔見敢打其他人尖? 想表達好多香港僱主不但看不起自己個工人, 連街上的工人都看不起, 有種高高在上的感覺&lt;br /&gt;<br />&lt;br /&gt;<br />我自己都親歷其境過,仲唔係一次,有次我同自己工人去超市買 ...

你親眼目睹會相信!

[ 本文章最後由 es0099 於 08-5-19 14:26 編輯 ]

複式洋房

積分: 439

55#
發表於 08-5-19 14:27 |只看該作者
原文章由 單親媽媽 於 08-5-19 13:54 發表

我諗樓主的意思係點解個香港C奶會打個賓賓尖, 又唔見敢打其他人尖? 想表達好多香港僱主不但看不起自己個工人, 連街上的工人都看不起, 有種高高在上的感覺

我自己都親歷其境過,仲唔係一次,有次我同自己工人去超市買 ...

其實我覺得無論僱主或工人也有好有不好,有一些僱主真的很不講道理,小小事也駡到工人死.但也有很多好僱主遇到很差的工人.現在在這個BK網站只是提供一個平台給各位媽咪呻一呻家內工人的狀況.及因為有一些媽媽初次請工人,不知有什麼需要注意.其實我自己也請過6個工人,以前請的3個印傭也可以做滿2年完約才走人,我也可叫做好彩當時需要她們照顧bb.但最近請的3個bun bun,也不可以完約.一個借財務公司,收數佬打電話講粗口及上門,我都不知自己做錯什麼事.工人做了一年便要走.而對上一個工人做了4.5月找不到老公,說要回家照顧兒女.其實我為什麼在請了3個印傭後轉請bun妹.是因為現在的印傭出足糧也會告僱主underpaid.同時樓主寫僱主用一些不好的說話駡她們的工人,覺得工人是工人,看不起工人.其實她們每個人也有她們的故事,當然有些僱主的做法是錯的.但有一些是工人做得太過份她們才在這裏發洩一下.好老實講我不相信那些媽咪真的會這樣駡工人.

別墅

積分: 716

56#
發表於 08-5-19 14:39 |只看該作者
es0099 我都想回應下.

有時我睇到d post都覺得有d媽咪點解要咁對d工人(例: 唔比工人用洗衣機洗衫, 唔可以iron自己d衫, 唔可以charge電話等), 但對我黎講有時佢地真係令你心淡, 心死.
我想講下我個工人.
佢十一月黎, 係香港請的現成工人, 我大仔讀F.3番全日, 細仔讀小5, 番半日, 放學去補習社包午飯, 自己番學&放學, 所以工人應該唔太辛苦.
我鐘意個工人因為佢煮送好味 (因為我以前d工人, 都係我自己煮) 凊潔ok (如果要求唔太高).
chinese new year我買左隻狗仔, 怕增加佢工作, 所以叫佢細仔d T shirt唔駛iron, 我由一開始每星期日都自己清潔sofa 底, 五味架, 吸塵等 (但我沒有講比工人知嫁. 因為我怕佢辛苦, i dont mind to do it for keep clean of my home). 我對佢okey嫁, chinese new year 果排菜貴, 但係佢鍾意食菜心, 成30蚊斤, 我都2time/week, 問佢想食?魚, 佢會選石班or游水魚, (無所謂, 大家一齊食, 最緊要開心) 買送時街市有新開bread shop,我都買一個比佢試下, 我自己無嫁, 係專登買比佢食.
有一日, 細仔問我點解姐姐每日都要午睡, 每日都保電話粥, 我問佢點知, 佢話復活節放假見到佢日日都係咁.
有次星期六佢問我, 你估d 雨會唔會月落月大, 我話"做?" 佢話想clean window, 我話唔好啦, 第日做啦. sunday is her hoilday, monday & tuesday都無clean window, 但係好天有太陽嫁, so i ask her to clean window on tomorrow, then she take a newpaper and show me whole week is raining day, 死味, 但係佢個樣好串, 有時預報有雨, 大家都知唔係好準既. 不過she clean it on next day.
我買左5盒吸塵紙叫佢每日洗地前用, 因為佢唔鐘意開吸塵機, 有日我無著拖鞋, 發覺腳板好黑, 叫佢每日記住用吸塵紙, 佢話佢有用, 春天潮濕係咁嫁啦, but she do it on next day, and show me a dirty 吸塵紙.
佢每次都要串下你, 不過都會做既.
有日細仔call me and tell me, she sleep near two hour, then we off the line and i call her, i say , are you ok, she say. okey, i say, do you have any sick? she say, no. i say. you need to wake up la. ok, she say, ok.
in the night time i 罵佢, 我話吸塵紙每盒20pcs, i buy it at chinese new year, now is april, still have 5 box, how to use it for every day, I less you work because i do not want to make you hard, actually you have a time for sleep. I do not mind to share a job with you, but you aften 串我, anything you want to eat, i will buy if i can afford. Then she want to cry. I told " dont keep in your heart, i just want to tell you my feeling. after that, we are still keep our good relationship
比佢用冼衣機, 佢自己衫 two time/week, 講真自己條褲兩日先洗, 洗衫容易non衫難, 依家叫佢手洗, 床單機洗.
佢煬自己d衫before go out on hoilday, 佢懶唔用iron板, 係地iron, 比我見到, (講真你介意塊地dirty, 我都怕熱loan塊地) 我話小心整爤塊地, (塊地整左3皮幾, 整爤佢最多比你$348).
es0099, 我沒有亞b工人都會咁串 其實工人都知道小朋友係佢地既人致, 我林好多媽咪可能係到發洩下, 番到屋企為左亞b又咪係吞聲忍氣, 最小以前我係咁.
如果其他媽咪經常在此網, 都知我同工人為左我姐夫攪到唔開心, 我依家只會做僱主應做既野.

男爵府

積分: 5499

57#
發表於 08-5-19 15:14 |只看該作者
This is my story, I am first time to hire a maid and it's 1.5years now. I think she is OK to treat the BB but I really want her to smile to BB more in the day time, I can see she will smile with the BB when I am at home. However, she always no facial express to look after the BB via I see through the IP cam.....I think she have enough rest (before 9:00pm to 6:30am) and my family treat her well, my sister will give many clothes to her and I will give some unused things to her to mail back to Manila...... but you know we will not 100% make her happy in all day or give her many many expensive things! Sometimes I ask her to do someting, she is a little bit 駁咀 and say OK with smaller sound. Except the above, she can handle the housework for us, not so clean but OK. I really want to continue the contract with her in few months ago as she told me her husband may go to other countires to work and then she can go back to Philippine, she miss her BB (3) so much! I said it's OK if she can go back home. However, I need her to let me know earlier. After a few days, she said she is OK to continue but need to go back Manila during Christmas time........ and the other days, she said she will notifly me before July! I don't know what she is thinking. I am afraid she will promise to me and go back to Manila and doesn't come back.... I called her in this morning and ask him to play with BB more time as I cannot see her and BB in the whole morning, she go out to the dining room to give BB lunch and put my BB back to room and iron the clothes, then I call her don't iron the clothes and she can iron it when my BB sleep, my son is 16 months and he need to sleep in the day time. She told me it's difficult, she doesn't has enough time and then dead air 2 second and told me "It's OK". I really angry and I think we just have one BB and my hunsband and I need to go out to work in the day time, my BB sleep two times in the day time, she can use these time to work, why she must work during my BB wake up, I have washing machine and drying machine, she does not need to hanging the clothes....... Sometimes I am regret I treat her so well at the begining!mouth:
http://i92.photobucket.com/albums/l29/chrisyam/Christmas/160711198.gif

公爵府

積分: 28598

好媽媽勳章 醒目開學勳章

58#
發表於 08-5-19 15:31 |只看該作者
原文章由 tingting媽媽 於 08-5-19 13:17 發表
唔怪得d工人要揀屋企無小朋友同老人家先做啦
又真係少好多野做
唔知鐘點一日兩三個小時,做唔做得晒佢一日的工作呢

[
quote]原文章由 KATRINE 於 08-5-19 13:14 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/common/ba ...

我唔係架,我都未有小朋友,我62,99一個月入面有半個月唔係HK,得我地2公婆,無養狗,無車,但我bun由day 1已每日7:00a.m.起身做野,到依家第3個約剛開始,佢都無變過,到下午,就算佢做好晒野,都只會坐係飯廳睇書/做功課. 所以唔會因為我無小朋友比佢照顧而比佢訓到11:00a.m.起身呢.
但我都有原則比自己既,到佢夜晚搞掂入房後,我一定唔會搵佢出黎.等佢有d私人時間.

象牙宮

積分: 224476

2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章

59#
發表於 08-5-19 15:32 |只看該作者
我都想對個新工人好啲, 但覺得佢唔appreciate囉! 好似早餐問題, 我做開係每日俾$10佢買報紙同麵包食, 我哋嗰度有啲7-11賣$5一份報紙, 即係佢仲有$5買佢鈡意o既麵包食, 舊工人同我講好小boss會俾錢買麵包食, 多數都係買定晒俾工人食, 冇得揀, 所以佢appreciate for this. 但哩個新工人就話佢舊僱主雖然冇俾錢, 但買coffee俾佢飲喎! 我心諗佢之前2個舊僱主(1個2年, 1個4年)對你咁好咁鈡意你又唔同你續約? 哩個工人令我唔多想同佢溝通!

大宅

積分: 4439

60#
發表於 08-5-19 15:36 |只看該作者
樓主:
我以前都係好似你咁諗,覺得工人離鄉別井,漂洋過海嚟做工人,為咗個家一個女人出國打工好偉大. 所以我起初對我既工人係好好...........(好到每一個人都覺得我唔駛對佢咁好). 就連我工人自己都同個AGENCY講話我係一流僱主. 但係跟住我既遭遇係: 個工人愈來愈串,我比個MOBILE佢用,打咗我3千元(跟住佢話亞媽病咗,所以要講咁耐!你信唔信?), 亞仔晚上要飲奶,佢就搬咗佢去佢張床瞓, 屋企愈來愈DIRTY, 食哂屋企最貴嗰d食物 ..............等等. 到我忍夠,要炒佢,佢立刻死哂狗,又話會改, 咁我依家對佢只係合理,唔會特別好,亦唔會特別關心佢(以前我係成日同佢傾計同問佢點),只係好似一般僱主同僱員既關係,佢反而變到好乖,樣樣都yes mum. 所以我覺得唔係我哋想唔對佢哋好,只係我哋一對佢哋好,佢哋就會食主d僱主. by the way,重有我個鄰居,個工人同佢好好,做咗16年,但係有一日,個工人等佢去咗旅行,成屋既嘢偷哂,跟住返咗philippines, 真人真事,絕無作嘢!

當然我覺得唔係每一個工人都係咁,但係真係買小見小.

首頁

尾頁

跳至