Re: playgroup in mei foo

我都想俾我個b玩下,因為近我屋企.請問有沒有星期日呢?可否pm我資料.Thanks

別墅

積分: 903

63#
發表於 06-5-21 12:07 |只看該作者

Chapman媽

我都得幾好...彤彤玩完後好開心, 彤彤比平日笑多左好多 , 我問佢鐘唔鐘意上堂, 佢仲笑到卡卡声, 我唸佢除有得玩開心外, 仲識到3个靚仔BB而開心至真...

你会唔会繼續比Chapman 仔上呀?其他2位mami点睇?

chapman媽 寫道:
We took the 0230 hrs class today and I think it was quite good. The instructor did little exercises with the babies, ie. tested the babies' sense, eyes, hearing. I think all the babies did quite well and they did not cry when meeting other new babies, hehe....

大宅

積分: 1990

64#
發表於 06-5-21 13:26 |只看該作者

我同老公商量過之後決定暫時唔參加嘞, 原因有好多o既, 不在這裡討論嘞, 費時掃大家興啦, 因為我地唔上, 如有媽咪有興趣take星期六6:00的班可以參加, 不過我遲d想同附近的媽咪自組playgroup, 定時搞d聚會比小朋友一齊玩, 時間可以彈性d, 我聯絡緊一d幼兒工作者比d意見, 如果搞得成睇下大家有無興趣. :-P :-P :-P

複式洋房

積分: 378

65#
發表於 06-5-21 16:43 |只看該作者

helenli,

Why not share you comment to the playgroup to us? There isn't a must to say you like this playgroup. And it is not the matter of "掃興" or not, but just to share, right? Is that a matter of the course content/time/place/cost/etc. ?

minimon,

Do you want to continue to take this playgroup? If yes, how frequent? And, we have to together 2 more BB here la.

Chapman,

Have you gather the coment of others from 2:30pm class? Will all of your classmates continue to join this playgroup?

helenli 寫道:
我同老公商量過之後決定暫時唔參加嘞, 原因有好多o既, 不在這裡討論嘞, 費時掃大家興啦, 因為我地唔上, 如有媽咪有興趣take星期六6:00的班可以參加, 不過我遲d想同附近的媽咪自組playgroup, 定時搞d聚會比小朋友一齊玩, 時間可以彈性d, 我聯絡緊一d幼兒工作者比d意見, 如果搞得成睇下大家有無興趣. :-P :-P :-P

大宅

66#
發表於 06-5-21 19:52 |只看該作者

audreyk,

好啦我講啦, 其實我本身唔傾向咁早比bb返playgroup, 純粹抱住一試無妨的心態, 今日同一位教幼稚園的朋友傾過, 佢話現時的playgroup係隨著家長們望子成龍, "越早學習越好"的心態應運而生, 而學習並唔一定係課堂式教授才是最好方法, 最好的學習應該由父母提供, playgroup老師所做的活動, 其實全部可以在書本中取得, 只要媽媽肯花些時間和心機和bb玩遊戲, 唱兒歌, 睇圖書, bb所學到的絕對不會比人少.

因為小孩子在三歲以前係未發展出朋輩社交概念, 最喜歡和爸爸媽媽在一起, 所以群體學習其實意義不大, 外面的playgroup並非無價值, 對不夠時間陪bb玩的雙職父母係有幫助的, 不過對於孩子最好的老師始終是自己的媽媽!

男爵府

積分: 7818

67#
發表於 06-5-21 21:35 |只看該作者

Audreyk,
HI, I think so far three of the babies 'mccmcc, BBmuilover and Chapman' will continue the playgroup.

We still have one more space in our class at 0230 PM on Sat. Anybody else interested?? You can PM me. Thanks.

[quote]
audreyk 寫道:
Chapman,

Have you gather the coment of others from 2:30pm class? Will all of your classmates continue to join this playgroup?

[quote]
helenli 寫道:
我同老公商量過之後決定暫時唔參加

大宅

68#
發表於 06-5-21 23:55 |只看該作者

audreyk:

Thanks for arranging the trial lesson anyway!
Thank you very much!

複式洋房

69#
發表於 06-5-22 00:30 |只看該作者

謝謝helenli關於playgroup嘅意見. 睇完後, 我也有些想法.

The reason I bring my baby to playgroup is NOT "越早學習越好". I just want to give him some more different stimulation (including people and the environment other than our home), and try to let him to be initiative to explore the world. 就好似miss話齋, e.g. 蘋果不只是一個紅色的東西在一張相裹, 或是書本中, 而是有香味, 可以食嘅, 同埋係在樹上生出黎嘅... 等等. 我地自己做左填鴨禁多年, 梗係想自己嘅BB唔好好似我咁, "learning" is NOT just memorize all those things inside the book. 我只係想佢有唔同嘅人同埋唔同嘅玩意俾佢玩, it is a "LAYgroup"! 我也不是想BB在playgroup以"課堂式教授"而得到什麼"知識".

致於是否"在三歲以前係未發展出朋輩社交概念", 我認為不是的. 以我觀察所得, 我家姐個女(1歲9個月大)好中意同我個仔玩. 佢也清楚知道我個仔係一個BB. (細個佢自己.), 又咀佢, 又幫佢抹口水...

反而我覺得, "孩子最好的老師始終是自己的媽媽", that's really true. That's why we join playgroup, not just for the child, but to let ourselves to learn the way to play with the child when we are at home.

Anyway, I don't want to make a debat here and try to make a conclusion. I just want to express my opion. As parents, we will always try to make the best decision for the child. But what is the "best" way, it is up to what you understand...

複式洋房

70#
發表於 06-5-22 00:31 |只看該作者

好啦, 水就吹完啦, anyone want to join us? Please fill in you name!

6:00pm Sat

1) andreyk
2) minimon
3)
4)

侯爵府

積分: 22720

71#
發表於 06-5-22 09:20 |只看該作者

audreyk,

其實我老公由頭至尾都唔係咁讚成個女呢個age就玩playgroup, 上次我見有得試堂, 諗住俾佢睇下係咩一回事, 我又當試驗性質...但玩完都係無改變到佢既睇法....... 所以我諗我唔join住啦, 等個女過多幾個月先再搵.

而其實我個人就覺得ok, 因為我覺得上playgroup唔單止係train bb, 同埋亦都train埋mami. 好似上次miss教話將物件用毛巾cum住, 引bb搵番呢個活動, 如果我無上, 我可能唔識用呢d活動train佢. (of course健康院d書仔可能有教) 同埋我係好想daddy同mami可以同bb一齊上playgroup, 所以如果我老公其實唔係好想, 我又唔想自己一個帶bb去上, 無左個意義.

audrey, 唔好意思, 而家甩你底添. 希望將來有機會再會同番你一齊玩 (無論呢個/第二d playgroup). 因為學miss話齋, 你真係令到成個氣氛好開心, even大家第一次見, 都好似無隔膜咁. 加上謙謙真係好得意~

p.s. 仲有b豬都好cute, 成日ka ka ka咁笑好開心~

複式洋房

72#
發表於 06-5-22 10:41 |只看該作者

minimon,

OK. Don't say "唔好意思". It's my pleasure to have the chance to meet you in the playgroup and play with 思珩 (am I put in right? ) She is really cute, and with big big eyes! Well, about how you interpret "playgroup", I know it is the decision of both of you, being the "parents"... and you can try to find the way most suit you daugher...

To Chapman, bbmuilover and mccmcc,

So, should we join our 2 playgroups into 1? Then it come up with a group of 4.
Do you prefer having playgroup at 2:30pm or change to 6:00pm?

大宅

73#
發表於 06-5-22 13:09 |只看該作者

Cinnamon,

我用相機拍左一個movie係思珩玩汽球的, send返比你睇好唔好? 仲有, 那天我地都影左好多相, audrey & cinnamon有無興趣一齊share下? bb第一次活動好值得記念!

侯爵府

74#
發表於 06-5-22 13:14 |只看該作者

侯爵府

75#
發表於 06-5-22 13:15 |只看該作者

侯爵府

76#
發表於 06-5-22 13:16 |只看該作者

侯爵府

77#
發表於 06-5-22 13:16 |只看該作者

helenli,

好呀, thanks 呀~ 我pm我email俾你

侯爵府

78#
發表於 06-5-22 13:39 |只看該作者

helenli,

收到兼開到&睇到, thanks!

民房

積分: 12

79#
發表於 06-5-22 16:57 |只看該作者

民房

積分: 12

80#
發表於 06-5-22 16:58 |只看該作者

大家好!我是有份參加2:30試堂的媽媽,我與老公商量過,最多只能參加到每兩星期一次的堂,因為我本身返工不定時,實在沒有太多時間,二來,覺得上堂最大益處是見下其他BB,以及見下其他BB與仔仔玩的情況!雖然上次上堂的經驗都不錯,不過,覺得玩的遊戲我本身都有同仔仔玩過,所以,仍然心大心細俾唔俾佢番playgroup!
不過,真是好想多謝audrey 兩公婆,謝謝你們幫手安排試堂,另外,好想讚下我個班個BB女,彤彤好靚女架,你地有仔仔的媽媽記住要識下呢個BB女呀!

首頁

尾頁

跳至