跳至

首頁

尾頁

洋房

積分: 94

1#
發表於 08-9-15 01:20 |只看該作者
My 3 year-old is over weight now. She has 3 steady meals everyday(she eats very fast). Sometimes I'll go to BJ's and buy some crackers for her snack. But when she knows there are a big box of snack, she's gonna want to finish them all. So I stop buying snacks for her.
But that's not the way. Because when she sees her cousin eating those junk food(I don't buy her junk food, only crackers, granola bars..) She'll want to have them too. And sometimes she eats too much that she'll throw up (actually she throws up alot due to overeating). I can't control it, coz her cousin lives right next door to us, she can go there by herself very easily. Then I'll beat her up and tell her those junk food is not good for her. She got scared and refuses to have the junk food when she's over her cousins.

But the problem now is that, when she wants the food and can't have them. She stares at her cousin when she's eating! She'd stand right next to her and stares at her cousin with the inocent eyes !!!

Do you moms feed your kids snacks? Will they keep wanting it until it's finished? What should I feed her? Crackers are very 热气, she coughs alot lately. I don't want to put on more weight on her. She needs to lose some now. But sometimes I feel bad not giving her some junk food.

[ 本文章最後由 margei1 於 08-9-15 01:23 編輯 ]

子爵府

積分: 11438

好媽媽勳章 醒目開學勳章

2#
發表於 08-9-15 14:14 |只看該作者
內疚唔俾 junk food囡囡食係錯架!我大女3歲半只飲過兩啖汽水,2歲後先俾D加左一半水溝稀果汁,一個月唔多過4次。但我情願佢食新鮮生果。間中會整香蕉+士多啤利無糖奶昔。
如果可以,你又真係有心機幫你囡囡戒左呢個壞習慣,你要好有決心先得。首先由早午晚3餐入手。多菜少肉(瘦)少飯或麵。續少咁分3次俾佢食,叫佢每一啖慢慢超好先吞。就算好飽,但食得太快個腦未收到信號叫停架。所以成日overeat,又嘔。
snack 要纖維+蛋白質同時俾,等佢易飽。餅乾呢D,好似食風咁,又多味精,好快餓。
零食我係比佢食烚枝豆,carrot stick,apple slices,半條香蕉,青瓜仔,高纖低糖cracker,低脂芝士條,無鹽雜果仁,間中魚仔餅同日式米餅。如果去人地屋企玩/party先會有chips,糖仔﹠cookies 呢Djunkfood食。可能佢由細到大都習慣左呢種飲食方式,所以我話停,佢從來無扭計再食。亦唔會了我買。我奶奶老爺,姑奶個D親戚都好識做,唔會偷雞俾佢食,亦好尊重我同我老公。

[ 本文章最後由 purplechili 於 08-9-16 00:04 編輯 ]

子爵府

好媽媽勳章 醒目開學勳章

3#
發表於 08-9-15 14:33 |只看該作者
仲有呀,每日唔可以吸收多過36g sugar。1罐汽水都起碼30g 啦,代糖個D更加唔好俾佢食!最好唔飲啦,又會易蛀牙。我黎左美國5年都唔飲多過3次!如果真係要飲有汽飲品,就無糖bubbles soda+ 少少果汁啦,都好過冇。糖係會令人上癮,令人成日想食野。揀3g Fiber 以上,0-3g sugar個D餅乾最好。

飲多D水係好緊要架!其實佢呢個年紀應該好活躍,由得佢跑下跳下係好事。

[ 本文章最後由 purplechili 於 08-9-16 00:06 編輯 ]

子爵府

好媽媽勳章 醒目開學勳章

4#
發表於 08-9-16 00:08 |只看該作者
你要同囡囡講望住人食野係無禮貌,你要食可以問媽咪。自己食左零食就唔可以貪心人地個D啦。但你當然俾佢健康D零食啦。如果真係好超重,有冇諗過帶佢睇醫生,傾下個問題?

複式洋房

積分: 285

5#
發表於 08-9-16 04:48 |只看該作者

purplechili

you are good mother, can 控制到你個女食小食!我兩個仔有小到大到唔行飲水,我為有開多d水溝果汁等有些味飲。不果我大仔都好乘,從來唔扭買糖和朱古力,最多買佢喜歡餅乾!他唔貪心只拿一樣.

原文章由 purplechili 於 08-9-16 00:08 發表
你要同囡囡講望住人食野係無禮貌,你要食可以問媽咪。自己食左零食就唔可以貪心人地個D啦。但你當然俾佢健康D零食啦。如果真係好超重,有冇諗過帶佢睇醫生,傾下個問題? ...
sandy

男爵府

積分: 8831

6#
發表於 08-9-17 15:21 |只看該作者
margei1, 小朋友望住人地食野好正常架, 我個仔成日都係咁. 真係唯有塞佢食多啲健康食物, 塞飽佢, 等佢無咩意欲食其他野. 我細個時, 我媽就係用呢個方法. 所以我回想我細個時, 見同學食零食, 都唔會"恨", 因為已經飽哂.

以前我控制我個仔既食物, 都控制得好好. 佢兩歲之前, 係一個齋B. 蛋奶素食. 兩歲開始, 返學就無得揀, 要跟大隊. 仲成日食microwave. 好彩既係呢間學校係no candy, junk food policy. 連goodie bag入面都唔可以pack糖果. 你第時幫你女搵學校時, 留意下學校有無呢個policy.

但佢而家越大, 越識鈕計, 我好多時都守唔住防線. 佢會趁我沖涼, 去開雪櫃. 咁我方法係, 一返屋企, 未食正餐前就俾佢食生果, 日日俾佢食唔同既生果, 等佢吸叫唔同vitamin. 之後先食啲有澱粉同蛋白質既晚餐. 亞仔都okay, 而且日日"暢通", 佢啲便便, 有大人咁既份量. 連佢啲老師都話勁. haha. 佢而家三歲半, 三尺幾, 四十磅. 有時要著5T衫仔.

但佢另一個問題就係, 係屋企唔肯飲水. 勁飲奶. 返到學校無得揀佢先會飲水. 我都諗緊方法要佢係屋企都飲水.

為左佢地健康, 大家一齊努力呀!

首頁

尾頁

跳至