跳至

首頁

尾頁

複式洋房

積分: 114

1#
發表於 07-4-19 10:23 |只看該作者

父母係green card holder, 如bb在美國出世又想返hk讀書..........

Hello 各位好呀!

我同我husband都係揸green card嘅, 住左hawaii差不多5年. 我而家有左4個半月, 如果我喺呢度生左, 第時到個細路幾歲大又想返返hk住, 咁個細路係咩身份去hk? 我同老公都係3粒星嘅hk公民, 有咩手續要同佢辦? 去到hk又可唔可以讀政府學校呢?

唔該晒各位.

洋房

積分: 78

2#
發表於 07-4-19 16:01 |只看該作者

Re: 父母係green card holder, 如bb在美國出世又想返hk讀書..........

hi tangirl,

I went back to HK in Jan this year and tried to apply the residency of HK (申 請 核實 永 久 性 居 民 身 份 證 資 格) for my baby (5 mos old) in case she will stay in HK and study over there in future (just like your plan), and I just came back to US last week b'cos this application took two months at least.

But unfortunitely my application was denailed, the reason is b'cos both parent of the baby are the US citizen/resident (that's means no longer living in HK).

But the officer told me that the baby still can apply a dependent visa (申 請 在 其 旅 行 證 件 上 加 蓋 以 註 明 合 符 永 久 性 居 民 身 份 證 資 格 的 批註) once either parent move back to HK and live there if they are under 11 years old, then they can change to a permanent children HKID card once they turn 12.

for more info.
http://www.immd.gov.hk/chtml/hksarvepid.htm

子爵府

積分: 12706

3#
發表於 07-4-19 18:48 |只看該作者

其實同bb申請永久居民身份既話,
只要你bb出世時, 父或母都仍未入藉美國的話,
通常bb都ok架啦!
但如果bb出世時, 父或母已經入藉既話,
佢就唔可以擁有呢個身份,
但仍可以為佢申請無附帶條件既居留,即
(申 請 在 其 旅 行 證 件 上 加 蓋 以 註 明 合 符 永 久 性 居 民 身 份 證 資 格 的 批註)
咁樣就算第時想帶bb返香港長住, 都唔會話限制佢既居住時間~
希望可以幫到你啦~
我都係幫bb申請左啦~

複式洋房

4#
發表於 07-4-20 03:55 |只看該作者

Thanks littlecow & rubytang!

複式洋房

積分: 396

5#
發表於 07-4-20 10:34 |只看該作者

Tangirl,

Our family just move back to HK from NY in Jan 07... Anybody who holds an US passport will have a 3-month tourist visa when you enter to HK... You don't need to apply before... They will just chop the stamp on your kid's passport once you land on the Airport:mrgreen:

Actually I had applied my son, Kurt, HK's right of abode (3 stars)... 1st time, they rejected his case.. Same as other mommies... because I had the green card when I gave birth to Kurt... So I ignored it, because at that time, we're still living in the states, and just went back to HK for visiting.

But this time, I mean we move back to HK... I applied again for Kurt. They also have the same reason So, I'm appealing the case right now. If it fails again, then I have to get a dependent visa for Kurt which means Kurt has to stay in HK for 7 years CONTINOUSLY in order to get his HK 3-stars..

The "FUNNY" thing is, my husband asks, "if my wife applies a HKSAR passport, which you won't see her immigrant visa on her BNO... Then, you guys won't have any ideas how she gets into the states... Does it make the difference??" Their response: ":lol: :lol: :lol: Thank you for being HONEST!!!!" So, then we think their judgement and how they interpret the law is not right and just. Therefore, we decide to appeal Kurt's case this time.

We can share some experience together... So as other mommies too :mrgreen: :mrgreen:

複式洋房

積分: 396

6#
發表於 07-4-20 10:46 |只看該作者

Tangirl,

One more thing to your question...

When your kid has the right of abode, that means 3 stars la... Just as same as other HK kids (HK PERMANENT resident).

If your kid has the dependent visa, it means he or she is a HK resident. Your kid will have the same benefit as others HK permanent resident. The only thing is, your kid cannot apply the "回鄉卡", and has to stay in HK for 7 years to earn that!!

Public schools, public hospitals are no problem with the dependent visa. They can also have the 學劵制 as well... 學劵制 is the new thing from the HK government. If the kindegarden is in the scheme, which 90% of the kindegardens are.... Then, you can apply, the government will give you about HK$10,000 per year for whole day school

Tell you more when you're interested la

複式洋房

7#
發表於 07-4-20 12:15 |只看該作者

Thank you Zic,

1. 咦, 我早兩年返hk攞左特區護照, 咁係咪有走盞? 不過要講d大話.......

2. 咁即係如果我過幾年同個仔返hk住, 萬一佢地唔批"核實 永 久 性 居 民 身 份 證 資 格", 都可以"加 蓋 以 註 明 合 符 永 久 性 居 民 身 份 證 資 格", 都係同一般香港小朋友冇分別, 可以享有所有讀書福利, 只係要住滿7年先有3粒星? 咁都冇乜問題嘅.

3. 我有興趣知學劵制......
謝謝你嘅解答. thankyou.

別墅

積分: 649

8#
發表於 07-4-21 03:40 |只看該作者

Zic, tangirl,

呢個方法行唔通架,在我考慮bb出世時我都有問過咁做,
用HKSAR passport來掩飾我身份並非移民外地,
但佢哋問我憑咩身份到該外地而生下bb,
即係叫我出示us travel visa 來證明點樣去到usa,
所以問到我當時口啞啞

你哋係咪有別的走盞”呀?
]

大宅

積分: 1014

9#
發表於 07-4-27 05:42 |只看該作者

aloha tangirl:
我都係夏威夷媽媽... 想問同你一樣既野. 我bb 已經3個月大.

我想plan 返hk 申請返果個visa.... 因為可能等佢返hk 讀書. 我老公係美國公民, 而我有green card. 之前send 左個email 去問hk人民入境, (你知, 個電話永世打唔通) 佢地既回覆唔清唔楚, 你想唔想睇下點講丫.

男爵府

積分: 7794

10#
發表於 07-4-30 22:26 |只看該作者

我爸爸退休之前都去問過.. 佢喺灣仔入境署頂樓返工..
入境署話, 如果父母有第二個國家"even 居民"身份, BB都冇得立刻有HKID.. BB要由 留港居住嘅 監護人 提出理據, 証明BB會長居 HK, 至可以 apply dependent visa, 而 dependent visa 個 sticker 會 貼喺 BB留港居住嘅 監護人 嘅passport 之上 (if 父母唔返HK).. BB 要半年續期1次, 連續7年 至可以取得 HKSAR passport.

我個case 好監介.. 我Amanda 出世時, 我冇green card, 我係K3 visa, so 以為Amanda可以攞 HKSAR passport, so, 2005年到我要換 smart ID card時帶 Amanda返HK apply.. 見官時, 個官問我喺邊喥返工, 我話啱啱俾 new york 醫院請做RN.. 佢就另轉頭問 Amanda 叫乜名.. 幾多歲, 爸爸喺邊喥..? C囉!! Amanda 鬼識中文咩! 佢根本聽唔明.. 咁我咪用英文同Amanda 講一次, 而等Amanda 可以答到個官嘅問題.. 鬼整, 個官原來係"陰"我! 話Amanda 根本唔識中文.. then, 佢之後直情唔同我講廣東話, 仲一輪咀用英文話, according to the interview, base on the information which you provided, Amanda has no intense to live in hk, so if Amanda wanna to stay in hk, either you can provide the evidence that you work in hk and live in hk or your husband does, otherwise, she needs to apply for the dependent visa, which is the only legal way for Amanda to stay in Hong Kong.
嘩! 當時嬲到我呀! 咪即刻走囉! 仲要俾肥bear 老公鬧我做乜鬼自找麻煩... 我只係想 Amanda 多條路行吓唓!
Gabriel 就冇得傾.. as 我05年攞咗GC, Gabriel 要攞 HKSAR 就一定要喺香港 (住滿) 7年至有得傾lu..

大宅

11#
發表於 07-5-5 17:35 |只看該作者

nillie,
K3visa 係咩?

之前我想返去拎定個dependent visa , 或者將來比Adrian返hk 讀書時就有用, 費事呢d例隨時改... 我怕遲d連dependent visa 都無埋.

但你咁講, dependent visa 即係無得拎定啦? 要有證明會住hk 先可以拎到... 即係等果一日, adrian 真係回hk時才去拎, 岩唔岩呀? 而且拎左都要住hk 7年先可做hk 人.

個官咁狗...特登講英文等你個女聽得明囉

男爵府

12#
發表於 07-5-5 22:47 |只看該作者

Timyi,
Dependent visa冇得攞住先.. 你要有support document 至批架!
同要住"足"7年至可以換 HKSAR passport, that's mean between those period, Adrian 如果有離港, 就要扣返日子架!
K3 係公民申請配偶, 唔等green card 就入境嘅 visa.

大宅

13#
發表於 07-5-6 15:18 |只看該作者

Nillie:

K3 等於未婚妻簽證?

離港仲扣返d日子... 咁即係唔洗諗啦... 學家姐咁, 返hk生好過咯.

thank you so MUCH :lol:

男爵府

14#
發表於 07-5-6 20:27 |只看該作者

Timyi,
K1先至係未婚妻簽證. 要90日內註冊結婚, 唔係就攞唔到身份.
K3係已結婚, 但冇等green card 批出就入US 境.. 轉咗喺US 境內等green card.同可以攞C9 card, SSN 立刻工作.
我當初都有諗過返HK 生.. 但老公唔可以睇到miracle 呢.. 仔仔出世, 佢要剪臍帶嘛!

大宅

15#
發表於 07-5-8 02:30 |只看該作者

明白喇.

返hk生用多好多$$$添... 咁又係呀.. adrian 條臍帶都係爸爸剪... 我成日問返佢成個過程... 因為生adrian果時辛苦到我都唔知自已做緊乜.

你個肥bear 老公識唔識講中文架

男爵府

16#
發表於 07-5-8 08:34 |只看該作者

Timyi,
真係羞家, 我嘅中文都係我老公教我架.. 雖然佢幾歲大就嚟NYC, 但佢中文好叻..
而我... 小學中學--> 中文exam 連書法都未合格過.. 底子唔好真輸蝕.. 小學讀 canadian school.. 中文只係bonus.. so, 我以為識唔識都冇所謂.. so 大個至知.. 當初入咗老番學校 (but 個culture係 chinese .. )真係錯...
而家 Amanda's 母語係 English, 我同肥bear 知道.. 佢喺邊喥大就學 乜嘢話囉!
你老公呢? 會講中文嗎??

首頁

尾頁

跳至